Jumaat, 19 September 2008





aku terlalu bz lately... byk benda mo di settle before raya nih... hari rabu bebaru nih, dah siap pasang carpet.. semalam dah siap masukkan perabot. tgl tunggu sofa 24hb ni pulak lagi.. buat masa nih, layout kedai main letak2 je lagi...blom ada idea.. start esok, dah nak start punggah2 kad2 masuk ke kedai... nak prepare sample card for display...angkut stock2 card yg ada.. fuhh!! letihnya...insyaallah target by mid of oct, semua dah boleh settle n open for customer...mudahan2 la dipermudahkan segala urusan..Amin...doakan kejayaan aku ya..;)




posted by intan amir at 12:23 PTG |



2 Comments:

At 20 September 2008 pada 2:10 PG, Blogger elcynthia 엘신티아 said........
hi dk... aku tau kau sibuk tapi aku tetap mau pesan...
"you've been tagged! check my blog for details"...

jgn marah ye dk...
 




At 18 Oktober 2008 pada 10:07 PTG, Anonymous Tanpa Nama said........
hiiii............ dk ... wahh.. cun la kedai ko.. ngam btul la ko pun kreatif .. bah jenguk2 la blog aku yuns-life.blogspot.com