Khamis, 4 September 2008
wah..lamanya sdh aku x update..:) byk benda yg mo cita nih actually...cuma x sempat2 melayan kebizian & ke"morning sickness"an yang melanda nih..huhu...

2 sept 2008, tuesday

Hari tu ada appointment kat kpj kajang pkl 3 ptg. Lama jugak la tunggu doc tu. Nurse tuh kata doc tgh ada emergency DNC..supppose pkl 3.30ptg dia sampai..tapi sampai pkl 4.15 ptg baru la doc sampai..pkl 4.30ptg pulak, baru sampai turn aku..penatnya tunggu..hubby & aku sempat jugak la tertido di kusi sambil2 menunggu tuh..ya la..puasa kan..:p bila dh masuk, doc amik bp..dia kata ok.. so suh baring utk scan..time tuh yg debar2 tu.. sbb x bley imagine camna sdh baby tuh.. Sblm tu, aku ada jg scan di kpj damai, 14-aug..masa tu masih npk samar2 lagi.. terkejutnya aku bila doc start scan tuh, npk sdh bentuk badan, tangan & kaki..cutenya...time tuh rasa happy sangat.. cuba kamu tgk gambar tuh..siap ada 1 tuh, tangan dia letak dekat kepala..hehe..mmg aktif gila..bgerak2 jak..padahal time tuh nda terasa pula dia bgerak2 di perut.. syukur alhamdulillah..time nih aku sdh masuk 12++ weeks of pregnancy..;) saiz 5.65cm..keciknya..

*Cool kan..hehehe..


30th Aug 2008, sunday

Hari ni aku & hubby pi sunway pyramid.. ada date ngan 3 dara pingitan..:p..whoppss...2 ja dara pingitan..yg sorg lagi bini org..:p masa sampai di pyramid tuh, aku tgh lapar gila.. call2 dorg fidah, dorg masih on the way..masa otw lalu mo pi Farmasi Caring (*hubby tgh cirit birit..so nak kena beli pil lamotil), terbau la mknan di Subway. Time tuh rasa mcm mengidam gila...bila fidah tanya mo mkn di mana, automatik jak sebut "SUBWAY Lah.."..hehehe...Fidah mcm ckp, "Hah! Subway jak?"..hehe..sorry la fidah...sdh rasa btl2 lapar n ngidam time tuh..so kami pun tunggu la di subway..ikutkan, c fidah mo belanja makan time tuh, tp memandangkan aku lapar sgt, aku suh hubby beli ja terus..n mkn..sorry ar fidah, noi n sury..nda sempat tunggu kamu..:D Ampun mbak.. Seperti yang nda diduga, dorg datang ngan bawa kek...walaupun dorg nda ckp kek tuh utk aku, tapi mesti la aku tau kan...sbb sepa lg yg bday bln Aug..hahaha..dgn nda tau malunya, pi la potong kek dengan mengoffer diri sendiri..:p tq Sur, Noi & Fidah..:) Kek penuh sayang...terharu..wocheche..

*Sempat ambil gambar kotak kek ja..;)

*Tq sury..jauh2 beli hadiah..:p

8-Aug-2008, Friday

Time nih my beloved sis akad nikah.. Sib baik la masa balik naik flight tuh nada apa2 sama baby..risau jg mula2..:) Selamat Pengantin Baru Dewi & Fendi...Semoga berbahagia dunia n akhirat..;) hmm...mcm nda sangka, kawin sdh pula dia..eee..cepatnya masa berlalu...

*Gambar2 dikidnap dari dipdowninside (*ieka) ;p






*Gemuknya aku..huhu..tgh pregnant 8wks rasanya..;) time nih mcm semua org bilang "Lah, napa ko gumuk nih? hahaha...tensen tensen...sib baik betul2 berisi..;p

17th Aug 2008, Sunday

Seperti yg dicita, ulam mendatang.. tq hubby..;) muahhhh muahhsss

*tiada lg masalah hang2...;p


posted by intan amir at 11:15 PG |



5 Comments:

At 4 September 2008 pada 12:54 PTG, Blogger dzu amri said........
Congrats DK..
Akhirnya, sudah tidak lagi berdua.. ;p
 




At 4 September 2008 pada 1:15 PTG, Blogger intan amir said........
hehehe.. TQ Dzu..;) Alhamdulillah..
 




At 4 September 2008 pada 2:18 PTG, Blogger @dR3h said........
Finally!! Ada jgk update.. hehehe.. cutenya gambar baby mu yg tangan di kepala tu deekay.. hei.. cepat2 la aku dapat rezeki..
 




At 4 September 2008 pada 3:13 PTG, Blogger intan amir said........
iyah da... tuh la tuh..mcm tau2 jak mo kena amik gambar..huhu...Amin...aku doakan mudahan2 rezeki ko dipercepatkan..;) manatau ramadhan nih lekat da..;) Amin...
 




At 14 September 2008 pada 2:59 PTG, Blogger elcynthia 엘신티아 said........
hi deekay,
congrats utk yg bakal lahir...