Jumaat, 4 Mei 2007
j.a.n.g.a.n

"jangan bising.. *nanti cikgu marah"

"jangan pijak rumput..nanti rumput mati.."

"jangan nyanyi kat dapur..nnt kawin ngan org tua (*hmm..sib baik suami aku tua sebulan je dari aku..huhu)

banyak sangat perkataan jangan yg melekat kat kepala aku nih. cuma ada satu je jangan yang aku nak bgtau...

"JANGAN ambil tepak sirih atau design aku!!"

Yup! aku penat2 edit that tepak sirih..ubah daun sirih tu jadi elok..tambahkan tepak bulat kecik2 yang tak cukup..tetiba aku nampak tepak tuh kat kad kahwin org lain. Kalau suka kat tepak tuh, pls carik sendiri kat internet..n edit sendirik. tak suka betul dgn orang yang ambil mudah.

mesej untuk orang yang makan cili

"you tuh dah kaya raya..hairan...dengan keje mcm tu ke u kaya? asyik ambil design orang. kalau ikutkan u dah boleh upah designer utk buat kad kahwin yang hebat. Tapi tak. U ambil design orang... tolong la ubah cara nak berniaga tuh.. tak guna byk duit tapi tak berkat. aishh..."

aku pernah sekali pi kedai dia. masa tuh just nyamar nak tgk2 kad. hmm..kad ok..murah dan elok. cuma aku tak suka cara dia berniaga..kenapa? sebab dia berniaga dgn cara memburuk-burukkan org. Dah la tu, siap curik design org tuh laghik. Tak malu ke? ishk...

Label:



posted by intan amir at 4:11 PTG |



0 Comments: